spel?

det har kommit 2 spel som intreserade mig BF3,MW3,  BF3 och MW3 är mordern krigsföring.
många jämför BF3 och MW3 men jag tycker inte man kan göra det riktigt .
BF3 är ett team spel medans MW3 är ett mer lonewolf spel.
BF3 har den nya motorn från svenska DICE frostbite 2 som kommer vara med i Commader&Conqer generals 2.och har utveklar DICE
MW3 har motor IW4.0 som används i MW2 alttså från 2009 om jag har rätt men motorn kan kommit tidigare.och har utveklare INDINITY WARD
jag har bara spelat BF3 än så länge men har MW3 på hyllan .
BF3 är väldigt bra tycker jag ända negativa med spelet är att deras server inte är in game (som MW3/2/1) och att man blir disconectad i bland men det har blivigt bättre och att man behöver en prestanda dator.
MW3 är inte så prestanda krävande det är +
men jag har inte spelat det än som sakt . får göra en uppdate då.
min favorit spel serie är nog GTA(GRAND THEFT AUTO) och C&C(COMMANDER&CONQER)
båda serierna släpper nya spel dock släpper GTAs tidigare.
GTA5 när jag såg trailen kändes det som GTA san andreas fasten nyare och bättre grafik =)
C&C GENERALS 2 släpps någon gång 2013 så är ett tag kvar ditt.
min spelhylla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0