Hejsan

jag har vart i sälen och åkt lite skidor  så fick tag på 2 saker där och på väg hem.

först ut är ett stativ fårn  KONIG PHOTO och modelen heter KN-TRIP0D40

modelen har 3 ben gjorda i alumininum och är stadigt faktiskt. men har inge fantstiskt "glid" rörelse förmåga så ska man filma är det inte ett bra stativ. då skule jag kunna rekomendera  velbon df 40.







nu tar vi mitt senaste spel fynd. 

TOTAL WAR SHOGUN 2 för ynka 49 kr på ica maxi




3 skärmar


 
jag gillar mina skärmar fasten dom inte är likadana den i mitten är en lcd 24 benq högra är en compaq 18,vänstara är en samsung 17 men jag har nu samlat i hopp pengar till 2 nya benq 12 men vet inte riktigt om det är värt att köpa innan jag köpt nya grafikkortet ?.

i dag vissade min syster mig en cool box som hon hade till sin tv. den gjorde så du kan se filmer på tvsom du har på datorn bara du har dom i public nätverk och du kan ha appar och massa skit.

snygg var den åh

XBOX/SSD/

jag har vart borta och åkt skoter i några dagar så bästmde jag mig för att sicka tillbacka min ssd till komplett då jag ibland får blåskärmar med den. har inte fått tilbaks den en så jag instalera windows på en hdd som är så seg jämfört med ssd. iallofall så fick jag i går ett xbox av en vän den har en trasig cd läsare och sen ska jag få ett till med rrod (Red ring of death)  jag har som avsikt att laga dom hära xbox consolerna. när jag tog bort skalet på den med trasig cd läsare ska man skruva upp några torx 12 skruvar alla var runda -_-

RSS 2.0